torsdag 3 oktober 2013

Varning för provocerande innehåll (för en del kanske)

Jomen visst så är det, alltid provocerar det någon. Det här med "egobilder" är ju bland det grövsta brott man kan begå i sin blogg. Och jag vet under åren när jag "vikt ut" mig med fullt påklädda bilder hehe men jag skall minsann bara veta att jag är ful, fet och banne mig inte tro att jag är något och ja den typen av kommentarer. Fast jag har nog varit rätt så förskonad ändå och det beror nog till stor del på att jag är "lagom" anonym i bloggen. Jag gör inget större väsen av mig än så här. Men om jag nu hade velat dra på stort och driva en s.k feelgood-blogg med dagens outfit, träningsbilder etc. hade jag kanske fått ducka rätt ofta för dem här standardkommentarerna "om det här att man tror att man är något". Får förresten män också sådana kommentarer om de visar sig på bild..??

Det är väl klart att jag tror att jag är något, eller vet med säkerhet. Jag kan väl inte vara "inget" heller när jag existerar. ;-)

Morgonens bild (och jag vet att jag är "blurrig" i fejjjan men jag är skakig på handen, himlans tur jag inte är kirurg. 
Perfekt, så fick jag också visa upp min nya vinterjacka som jag precis har gått och gift mig med. Hälsingland vad het den är!! Och den är bara min. Kärlek kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

...Vad har du på hjärtat..?