fredag 11 oktober 2013

2 gånger på 2 veckor-jisses varför gör jag på detta viset

Det som jag knappt gör en gång om året har nu blivit 2 gånger de senaste 14 dagarna. Bilden illustrerar väl ganska bra hur min Fredagskväll sett ut (i min ensamhet) stackars mig... hmm. Den börjar lida mot sitt slut nu. Jag är extremt trött om kvällarna utan vin i kroppen. Och även då jag bara dricker ett glas så räcker det för att jag skall bli varm om kinderna och kroppen slapp som spagetti. 

Nej men så här är det, jag blev sugen på ett glas helt enkelt men nu är jag nöjd och skall gå krama kudden. Men det kan ändå finnas en risk för att jag vaknar upp i morgon bitti med en huvudvärk ifrån underjorden. Jag hoppas på det bästa men förbereder mig på det värsta. 
Vi som lever i morgon får väl se.
Jag lovar att berätta allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

...Vad har du på hjärtat..?