söndag 27 oktober 2013

Tick tack

Här pågår det mycket av allt. Har inte haft en tanke på att titta in här och tiden, ja. Och nu är jag på språng igen och den där klockan som alltid springer den vill ju man ibland kunna vrida tillbaks tiden på! Och som en önskan på befallning då så hade vi ju den möjligheten i natt, hurra eller nåt.. Dock så går det ju inte att vrida tillbaks till ett önskat årtionde (eller hur långt man nu vill gå tillbaks) utan vi får nöja oss med en timme tillbaks i tiden. Mer sömn till folket med den vunna timmen, fast inte här hos mig eftersom mina små har en egen inneboende klocka som de går efter och inte efter fröken Ur.

Har rafsat ihop under morgonen en banan-smoothie som jag fick dricka ståendes. Nu får vi säga hej till varandra för nu måste jag rusa!


2 kommentarer:

  1. Håller du med mig om att årtiondena var längre förr i tiden...?

    //PH

    SvaraRadera

...Vad har du på hjärtat..?