torsdag 17 oktober 2013

Goodnes gracious great balls of fire!!

Mamma Mia nu är mamma Nikks igång igen! Vill barnen ha pannkakor så skall de få pannkakor och då skall det också göras ordentligt. Vi börjar med tre pannor på en o samma gång. De första pannkakorna man steker blir ju alltid pannkaka utav, det vet ju alla. Och är det så att någon läsare sitter inne med info om hur man lyckas få dem första p-kakorna att inte likna blek sälhud so please tell me. Jag har alltid velat ha svar på den frågan.

Koom nu alla ungar, nu är det kvällsmat!





2 kommentarer:

  1. Ser smarrigt ut,men nu har jag tamesjutton lagt på mig för mycket padding runt midja när jag ej lkunnat träna,så jag tackar nej för denna gång:-D

    /Lollo

    SvaraRadera
  2. Ok, det är lugnt. Du kan ju istället få hoppa på min soppdiet? Vore kul med lite "sällskap".

    SvaraRadera

...Vad har du på hjärtat..?