onsdag 22 maj 2013

Kärleksbrev till Posten! ♡‏

Jag går i väntans tider! Är det något på gång idag måhända? Jag blir aldrig så rastlös som av att sitta och vänta på posten och eftersom jag hade en tid att passa samtidigt som posten brukar dela ut brev i mitt hus så fick jag tvunget  lämna min vaktpost vid ytterdörren. Men ni skall inte för den skull tro att jag lider brist på någon fantasi och uppfinningsrikedom inte. 

Och om det fanns något paket till mig i Willys-kassen när jag kom hem.? Nääääj det gjorde ju inte det. Men posten har ändock sett mitt lilla brev på dörren för när jag öppnade den så låg det post innanför hehe!
Ifall nu någon undrar om jag flirtar med Postis så är svaret nej, för brevbäraren är en hon. ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

...Vad har du på hjärtat..?