måndag 23 september 2013

Funderingar kring bloggen

Kanske.. kanske inte. Ja, vi får se. Jag har inte bestämt mig.. än. Men. Ibland tänker jag att, måste man inte ha ett tema, något att hålla sig till när man bloggar..? Hade jag varit en hästtjej så hade det förmodligen varit givet att skriva om hästar. Nu är jag inte så förtjust i just hästar som jag är i inredning. Och ja, jag vet att inredningsbloggar finns en hel uppsjö utav. Så varför..? Tja.. varför inte..?

Det som talar emot är att jag egentligen inte har tid till att blogga överhuvud taget. Sedan måste jag fota till inläggen och det har jag absolut inget emot eftersom det är något jag tycker om att göra. Fast.. då var det ju de här med tiden igen.
Men som sagt jag skall fundera lite.  Nu duscha och straxt lägga små fisrumpor!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

...Vad har du på hjärtat..?