lördag 31 augusti 2013

I Love You (John)

Det är förvisso inte Söndag än, men väl Lördag och en bra början och ett steg närmare "the paradise". Svt vet precis vilka serier som tilltalar mig och säkert en miljon andra hushåll. I sjätte avsnittet hände det. Denise har berättat för sin arbetsgivare (John) att hon älskar honom. Och som synes, ser rätt så ömsesidigt ut, eller hur.

Nu är det ju så att nyfikenheten ibland tar överhand och jag har redan sett dem två återstående avsnitten på Webben. Som Denise sa till Mr Moray, "i can't help myself". Och så är det för mig, men jag låtsas som att jag ingenting har gjort. Jag kommer därför i morgon bänka mig framför the paradise som om inget hänt.  


2 kommentarer:

  1. Erkänn, du går upp kvällen före julafton och ruskar i dina paket mot örat, inte sant...?
    ;-)

    SvaraRadera

...Vad har du på hjärtat..?