måndag 4 februari 2013

Stängt pga sjukdom

Ja eller nåt. Magsjukan står i sin fulla blom och i all sin härliga prakt, på ett mer fint sätt att skriva det alltså. En mer korrekt översättning utan inlidningar, det är ett helvete just nu!! Och jag känner mig som ett saneringsföretag med skurhandskar, klorinflaska och icke att förglömma, det viktigaste efter handspriten.. MUNSKYDD!
Än så länge har jag själv klarat mig undan, saneringen är efter mina små ädelstenar, mina större guldkorn hoppas jag ska få slippa. Och helst för egen del också, vem sanerar efter mig?. Snöstormar, oplogade vägar, gator och minusgrader är absolut nada när det kommer till vinterkräksjuka som lamslår en hel familj och andra närstående på mindre än ett dygn. Jag håller tummarna för mig men förbereder för det värsta!
Ser inlägget märklig ut skyller jag det på min mobil.:-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

...Vad har du på hjärtat..?