torsdag 7 februari 2013

Mitt vinterlandskap

Anledningen till att jag lägger in lite bilder ifrån dagens promenadstråk är för att göra inläggen lite mer personliga.
Av dagens promenadrunda blev de här bilderna, mina små risgryn fick också bestämma lite vart vi skulle vika av. Lillgrodan ville gå förbi ankorna och se så att någon mer än vi matar dem. Två timmar ute i friska luften gör barn rosiga om kinder och på ett gott humör. Lillfisan hon bara hänger med och är alltid lika nöjd.

Som synes så är vintern tillbaks-förra promenaden täcktes gator o trottoarer av snöblask. Behöver jag skriva vilket jag föredrar!








2 kommentarer:

  1. Vackra bilder och jag gillar den sista bildden mycket,man ser dina små sötingar med mössa och luva :-)

    /Lollo

    SvaraRadera

...Vad har du på hjärtat..?