tisdag 5 februari 2013

En dyster grå Februaridag

Den där obehagliga känslan av att inte få tillräckligt med syre har lagt sig lite i och med promenaden idag. Illamåendet sitter kvar (tror jag) men känns lite diffust och fortfarande vet jag inte om jag blivit förskonad mot vinterns parasit eller ej.
Men det hindrade mig inte från att stoppa i risgrynen i vagnen och ge mig ut eftersom jag fått nog och nästintill blivit traumatiserad av att bara ägna mig åt fönstertittande och längta ut.

Vädret som synes bjöd inte på några solstrålar heller-men att bara få röra på sig och andas frisk luft gjorde hela dagen. Efter två timmars promenad i rask takt hade jag fortfarande energi kvar, men snöslasket letade sig in i skorna och därför fick dagens powerwalk med barnvagn räcka.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

...Vad har du på hjärtat..?