fredag 12 april 2013

Allt virus på mig!

Säsongssjukdomarna har avlöst varandra här hemma hos mig. Jag ropade tydligen ut för tidigt att vi blivit friska. Det här vinterhalvåret som varit går till historien som det sjukaste. Har jag inget immunförsvar? Är det åldern som gjort mig skruttigt och mottaglig för allt? Sen skall vi inte heller glömma den tiden efter man varit sjuk och hur segt det är komma på fötter och bli människa igen.

Liten gnutta kondition fanns det kvar  i depåerna från tidigare i vintras när jag plöjde igenom hela stan med lätta fötter. Gårdagens promenad blev ca 1,1 mil. Antar att jag därmed kan skrika ut att jag är frisk nu!




2 kommentarer:

  1. Fasen så gött! kul att du/ni e friska nu:-)

    Lollo

    SvaraRadera
  2. hoppas hoppas att det håller sig så nu! Äntligen lite Vår på väg och bort med alla baciller! :-)

    SvaraRadera

...Vad har du på hjärtat..?