fredag 6 december 2013

Håll i hattar och peruker!

Nog för att det blåser här i stan ikväll. Men jag skulle inte vilja kalla det för en snöstorm. Tycker inte att det blåser mer än annars faktiskt. Däremot kan jag konstatera att det är kyligt och glashalt på sina ställen. Jag avskyr tanken på broddar men jag har funderat på om det är hög ålder att börja med det nu..? Min fåfänga säger bestämt ifrån men förnuftet ställer en mycket klok fråga. "Vill du ligga i gipsvagga Nikks med ett brutet lårben"..? Ja som sagt, hur skulle jag klara ett fall rätt ner i backen. Är det inte bättre att strunta i och ta reda på den saken och istället sko sig som en häst med broddar under sulorna? 

Bild från ikväll på väg hem och så även kanske objektet som fastnade bild. Brrrrr brr nu in i duschen och sedan knåda sig ner i en pyjamas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

...Vad har du på hjärtat..?