lördag 29 september 2012

What the Häck!?


Ibland får jag faktiskt lov att ta fram min egen skämskudde när jag skämmer ut mig själv inför mig själv.
Jag har just upptäckt att något som jag alltid trott har hetat något visst och så visar det sig att det jag trott inte existerar och kanske till och med aldrig någonsin existerat, förutom i min egen "fantasi"? Det kan jämföras lika snopet och brutalt som när man var barn och en dag fick reda på att jultomten inte fanns och aldrig har funnits.

Idag fick jag reda på ( när jag skulle handla till tonåringarnas lördagsmys) att Vikingchipsen inte finns och att dessa aldrig har funnits, men däremot så finns det Vickningschips!
Jag bokstaverar, V I C K N I N G S C H I P S

 Ridå tack!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

...Vad har du på hjärtat..?